bajs

Hej alla pigga och glada..,,  Ska aldrig mer vaka,, fyfan sitter och har värsta sigge dampet(jag skojar inte)!! jag mår inte bra.. somsagt igår var det poker, fika och vaka som gällde. fast de blev inte så mycke poker, blev mäst typ se film och varaute i kylan.. Värsta dagen i hela mitt fucking liv. japp,, när alla forhem och sova efter lucian i morse så for ja tilbaka till skolan för ja ville inte somna för då skulle ja förmodligen inte vakna itid till Arvidsjaur bussen som går 14.15.. så ja har suttit på skolan och spela kort ett tag efter vi slutade. :P.. har inte många celler i hjärnan kvar nu.. blir nog att slagga ett tag på bussen:P. yes,, sen blir det att fira lucia me att sova och göra svenska roman analysen, im like a fucking ZOMBIEEE!!.. men men, är skallen dum får kroppen lida..  säng, säng, säng, sova, sova, sova!

Avslutningsvis vill ja sluta me en bild.


Cya!

Kommentarer
Postat av: terese

mahaha lät skoj ;D så här mkt har du nog aldrig skrivit hehe :p

2008-12-13 @ 19:02:47
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: terese

haha alltså annars dricker jag vatten till maten så ;) du det är chill ^^

2008-12-17 @ 22:56:11
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0