HEJ

Hej,, idag har de vart en lång och tråkig skoldag,(Han me att köpa en cola i fiket :P). när jag slutade skolan gick ja hem och spela lite poker på fejjan, sen ringde världens underbaraste tjej (emelie) så ja gick med hon till ica och handlade skurmedel, toa papper, en korv ring, en liter mjölk, skinka och 2 billys,. sen ringde denkan och jag åkte med han hem och äta,

Efter maten var de bara att dra tjuren i bollarna och börja städa. jag damsugade och skurade golvet, sen gick ja ner till tvättstugan och fyllde 2maskiner med tvätt. när ja kom upp ur tvätt stugan stormade emelie in och hjälpte mig städa och möblera om. så nu har jag världens mysigaste lägenhet :) tack emelie <3

hejrå

//Robban

Kommentarer
Postat av: Emma

uppdatera!

2009-09-20 @ 14:16:40
URL: http://emmasintressantaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0