Bonka bäver,

YO!. fan va de suger att ha tråkigt.. idag hade ja en körlektion, ja ligger tydligen jävligt efter me teorin sa dom, så mycke som ja har kört borde ja va klar me C fasen, har int ens gjort A :S. så ja antar ja måst lägganer lite tid på faserna..
sen har de som int hänt nå mer, kom hem fixa nå käk och sen blev de dator :P.. kul liv


Känner för lite fjortis skoj :P
1. Jag har insett att min senaste kyss: var helt okej
2. Jag lyssnar på: musik
3. Jag pratar: int nu
4.Du mår bäst när: allt funk som de ska
5.Den bästa krogen heter: den me billig bärs och fint sällskap
6.Min första kyss: de var väl under pusskrig perioden på lågstadiet
7.Jag är hemligt förälskad i: mig själv
8.Min mobiltelefon är: inte hightec
9.När jag vaknar på morgonen: är ja nästan död
10.Sist jag grät var: ja väldigt ledsen
11.Innan jag går och lägger mig: ser ja oftast scrubs
12. För att somna måste jag: hålla pungen varm.
13.Just nu tänker jag på: snusk
14.Homosexuella är: BÖÖG
15.Blondinbella är: hmm, blond ?
16.Jag vill verkligen: ha sommar och grillfest (B)
17.Ikväll ska jag: sova och se tv

Kommentarer
Postat av: terese

hahaha okåå (; ja jag varå asnygg när jag hade gipsat vänsterbenet så håll käft ;D;D ^^

2009-02-09 @ 21:39:20
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Emma

nää den e ju så braaa ^^

2009-02-10 @ 20:08:13
URL: http://emmasintressantaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0