Pengar rullar

Hej!, ja då var de söndag igen och skola imorgon :(. Ifrefags så var de minipytteliten fest i kikans rum, men de va kul ändå den slutade som alla andra fester me att ja somna:P.. sen var de lördag då kom malin och mia och sabbade vårat mys i sängen(kanske låter vidrigt men de var de inte^^, hehe.). sen for vi på stan och handlade saker till fin middagen. ihissen på väg upp till mig  träffade vi en gammal räv som ja inte sett på flera dar hans namn var mathias pekula som stod där me ett stort leénde och va redo att festa =).

sen komme resten, kikan jönsson sara och nån annan puma, så kvinnorna och kikan satt igång och gjorde värdens godaste mat, kyckling salsa tro ja de heter. grrrrr, blir brunstig som en älg bara ja tänker på de. senare på kvällen var de pentan som gällde, där var de ös. ja träffade min syster som jobbar på blackjack bordet, ja fick inte spela huhu. så de var dansgolvet som gällde. när vi kommer hem så ser man en däckad daniel och en förbannad timmy, ja blev fucking avundsjuk .. på tal om däcka. kom du ihåg va vi sa om ja inte däcka??. De gör då jag, hehe. men bara för att ja är så snäll och gullig så klarar du dej^^ (för den här gången) grrr.

idag åt vi frukost på pitstop eller kanske var de lunch, den satt som en krocketklubba i skenbenet. var ju meningen att vi skull ha bingolottokväll men de sket sig ingen var nog taggad. daniel åkte hem me tjejerna till tvärån så nu sitter man här alldeles ensam me en bunke kyckling salsa bara för mig själv, blev dock mindre disk än va ja räknat me :)

De har gått pengar som fan i helgen, har slösat kanske 700kr :(.. men som en uggla sa "det är värt att leva fattigt ett tag om man får vara kung för en dag"

jag har jävligt tråkigt därför ha ja skrivit mitt livs längsta blogg :|

och timmy du ska få en stjärna i himlen. Tack så jätte mycke för att du har städat och gjort fint i några skåp, de hade du verkligen inte behövt göra. du är en Ängel!!

jaja, nu var de färdig skrivet..

Have a nice day!
//Robert..

Kommentarer
Postat av: terese

haha jag håller då med :b men ba kul å läsa så :)

2009-02-01 @ 18:50:26
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Timmy.

robban det e lungt =) det e ju mitt tredje hem typ =)

2009-02-02 @ 20:17:50
URL: http://taammhhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0