Tingeling, Tingeling

hej har fått klagomål på att ja int uppdaterar så ja gör väl de nu då.

Dagen till ära började me att ja vakna 10.45 och gick till skolan, där hade vi lektioner och sånna tråkigheter. på sista lektionen var ja tvungen att jobba me "sigge mackvack" scaaary, han skull lära mig de ja int had gjort men ja had då mer rätt i boken än den saken, som tur va så var ja int me på hela lektionen för ja skull till körskolan. och där var de stadskörning som gällde. fan va bra ja är, lika bra dom germig körkortet nuu. dock så fick ja bakläxa att lära mig trafikskyltarna bättre :$

senare underdagen drog ja och dennis till nisse och chilla ett tag, sen ica och handla lite smått och gått :P
så nu sitter ja och pimplar saft och äter godis :P..

haha fredde saknar du nåå ?. ja hitta en rund pryl i min fickan =)




Kommentarer
Postat av: MIA

Haha, nog ska det vara du för å koppla det till sånt.. :p Nej, jag är alldeles föör snäll mot den grabben :p

2009-02-17 @ 18:57:38
URL: http://msomimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0