sten, varför är din sovsäck blöt?

Hej,, som dom flesta vet så är ja en jävel att sova på morgon. först ringde timmy och väckte mig och sa att ja hade börjat, okej ja stiger väll upp då tänkt ja. Men rutinerad som ja är så somna jag, sen ca 30 min senare så ringde magnus(min mentor) och sa ja skulle vakna och komma till hans arbetsrum. scaaary :S. sagt och gjort så steg ja upp och begav mig till skolan, och där hade vi ett allvarligt snack.  senare under dagen så hade vi ett stort hål, så vi begav oss ut på stan och kolla på nå prylar sen gick vi på ett fik och drack nalta kaffe :), sedan var de bara att begesig till skolan och ha reglerteknik :(.

fick veta igår att de skulle tydligen va fest hos mig på lördag klart man ställer upp :P. men inga "stolpskott" tack

Ivkäll är de äntligen andra avenyn har laddat upp me en pingvin påse och en sprite :). älskar fjortis serier<3



Ha en trevlig kväll
//Robban

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad menar du med

2009-01-27 @ 21:21:40
Postat av: Malin

Vad menar du med ''stolpskott''? :P Ska vi dra seriösa middagen eller blir det sunes då? :P haha

2009-01-28 @ 19:02:35
URL: http://malinjohanssn.blogg.se/
Postat av: Mohammed al-amoudi

Mohammed al-amoudi här. Du måst ju uppdatta blogga lita mera Faaan. //Din Bror från Rosen Gård, Mohammed al-amoudi <3

2009-01-29 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0