Vilken härlig dag =)

de börjar kännas sommar banne mig =).  fan va skönt de är ute, får lust att dra en runk när ja ser solen... anyway, imorse höll ja fan på att lägga en brunrand i kallingarna, låg typ i sängen och emelie öppnade fönstret och börja skrika som fan!, de låg typ en jävligt död och äcklig insekt fastklämd i fönstret. scaaaaary!

vilken misär, igår hade ja en körlektion men missa den :(.. 620 spänn åt fan..  har lite ångest att fara hem på fredag för farsan kommer typ trycka in ett älghorn i röven på mig :( :( :(..  tro inte han kommer bli glad, men ja får säga som ja alltid säger "de blir int bättre för du är arg lilla vän" hehe,


Hejrååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

620 spänn åt fan?????? inte vet jag om det var åt fan... ;)

2009-03-18 @ 16:51:03
Postat av: Jönsson

"imorse höll ja fan på att lägga en brunrand i kallingarna, låg typ i sängen och emelie öppnade fönstret och börja skrika som fan!, de låg typ en jävligt död och äcklig insekt fastklämd i fönstret. scaaaaary!"



trodde jag skulle dö när jag läste det ASG

2009-03-19 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0